Jeśli opony są zużyte, ale ich osnowa pozostaje nienaruszona, wówczas można przeznaczyć je do ponownego bieżnikowania. Zanim opony zostana dopuszczone do ponownego bieżnikowania, kilkukrotnie sprawdza się ich stan techniczny. Tylko 30% wszystkich zużytych opon przechodzi pomyślnie pierwszą kontrolę. Komputerowo sterowane maszyny oddzielają z dokładnością co do milimetra gumę bieżnika od podstawy opony- która oczywiście musi pozostać nienaruszona. Najmniejsze nieprawidłowosći w osnowie, które stają się widoczne po spolerowaniu opony, wykluczają ją z produkcji. Sterowane szablonowo wytłaczarki nanoszą ilość nieutwardzonej mieszanki gumy odpowiadającą nowej oponie. Następnie opony poddawane są odpowiednim pomiarom i obróbce cieplnej. Pod ciśnieniem (około 15 bar) i w temperaturze około 160 ° C, opony otrzymują nowy profil. Przed opuszczeniem taśmy produkcyjnej, opona jest sprawdzana piąty, ostatni, już raz. Jeśli opona jest w 100% sprawna trafia do sprzedaży.Jednym z powodów kupna opony bieżnikowanej jest cena. Opony bieżnikowane są w porównaniu do nowych markowych opon o 30- 45% tańsze. Nie bez znaczenia jest również wkład w ochoronę środowiska, gdyż mniejsza ilość starych opon jest wówczas usuwana. Oznaczenie wskazujące na oponę bieżnikowaną to litera "R" lub słowo "Retread" na scianie bocznej opony.
Najlepsze oferty
Oferty opon
Dodatkowe oferty
Biuro Obsługi Klienta
Nagroda
Pomoc i Doradztwo
oponytanio.pl
4.88/5 - 50 opinii klientów
Strona internetowa jest zrozumiała oraz intuicyjna, nie jest problematyczna i nie zawiera krzykliwych kolorów, które odciągałyby uwagę. Świetny serwis online.Helmut P. z Frankfurtu
wszystko
Ilość: %entry-quantity%
Cena za sztukę: %entry-formattedTotalPrice%