Opona została tak opracowana, aby zapewnić kierowcom aut elektrycznych spokojną atmosferę w pojeździe i jeszcze przyjemniejsze wrażenia z jazdy. Jest wynikiem skrupulatnego projektu, który obejmował wszystkie elementy, w tym wzór bieżnika, kształt profilu, strukturę wewnętrzną, typ i rozmiar poszczególnych części, oraz konfiguracje styku opony z nawierzchnią drogi w celu obniżenia poziomu hałasu wewnątrz pojazdu.
Wyrafinowany układ małych bloków na bieżnikuAby uzyskać idealną ciszę i przyczepność na mokrej nawierzchni na bieżniku ADVAN dB V552 rozmieszczono dużą liczbę małych bloków. Środkowy prosty blok żebrowy zapewnia stabilność prowadzenia na prostej, a niepenetrujące lamele i zoptymalizowana sztywność bloków odpowiadają za stabilność na zakrętach.
Cicha strukturaMieszanki wykorzystane w tej oponie odpowiadają za jej cichą pracę i efektywność pod względem zużycia paliwa. Specjalna konstrukcja pasa wspiera cichą jazdę i zapobiega wibracjom barku. Boczny pas wzmacniający opony zapewnia komfort prowadzenia.
Przeprojektowany układ rowków i kształt barku umożliwiają najbardziej gładki kontakt opony z podłożem, co zapobiega również nierównomiernemu zużyciu i maksymalnie długo utrzymuje wysoki poziom cichej pracy.
Kształt ściany bocznejProfil ściany bocznej pochłania różne siły uderzenia pochodzące od nawierzchni oraz ciężaru pojazdu przez całą część ściany bocznej zapobiegając generowaniu wibracji i poprawiając cichą pracę.
źródło: https://www.yokohama.eu/pl/news/3417/?cHash=13ac3916d5e9b1547f67526e15353936
Ilość: %entry-quantity%
Cena za sztukę: %entry-formattedTotalPrice%